17 Ocak 2013 Perşembe

Merhabalar:)

Hepinize merhabalar :)
Ben Gözde. Bu da yeni blogum. Aslında uzun süredir böyle bir blog açmak istiyordum ancak bir türlü vakit bulamadım. Biliyorum vakit bulamamak biraz klasik bahane gibi ama gerçekten de olaylar böyle gelişti:) Blogla ilgili neler yazabileceğim, burada neler paylaşabileceğim kaba taslak hep aklımdaydı ve şimdi kendime ayırabildiğim zamanın artmasıyla birlikte blogu hayata geçirmenin vakti de geldi :)

Blogun ana başlığından da anlayacağınız üzere sizlere parfümlerle ilgili  bir blog sunmayı planlıyorum.Klasikleşen kokular, yeni ürünler, en ucuz parfüm satın alabileceğimiz yerler, sahte parfümleri nasıl ayırt ederiz,bunları hep ilerleyen postlarda sizlerle paylaşacağım :)

Umuyorum ki yazdıklarım sizin de ilginizi çeker ve beni takip etmeye başlarsınız. Yakında görüşmek üzere.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder